- Forum Yaşı
- 10 Yıl 8 Ay
- Mesajlar
- 14,623
- Tepkime puanı
- 83,310
Yok alınmadın da böyle dedikodunun tadı çıkmiyo bilin mi
kim düşüncek acep diye merak ediyo halk:s34:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
İsim yazın gurban olamkim düşünsün diye yazıyonuz anlamim
yormayın şu yaşlı kadını
@Pisadam oyunun yeni kuralı "isimde yazılsın " diye değiştirilmesini talep ediyorum
![]()
Eyüpteyim.İftarda yemek ısmarlayacak olan var mı?
@Pisadam hic deme patroncum :s70:kim kime ne demiştir diye düşünürken aklım cingene pazarına dönüyo kurtar beni :f22:du hele senin de deşeyim bu oyunda neler dediğinikitabın kapağına onları yazarsın:f24: