• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Büyümek ne kadar ağır bir sorumlulukmuş..
 


:D iyi tespit
Senin neydi ismin ona göre analiz yapcam:D
gerçi sen cimriydin zenginler daha çok tutumlu eli kapalı oluyor zengin olma ihtimalin %70 kayserili olma ihtimalin %99 :D

benim isim süleyman.osmanlı zamanında doğmuş olsam kesin şeyhülislam yaparlardı beni ama bu zamanda işe yaramıyor :d
 
İçinizdeki sese böööö diyinnn
Allahımmm ne oluyo yine bi hallendim benn:/
 
Say ki…
Sabahı olmamış bir rüyanın
diz kapaklarına esir düşmüş esmer çocuklarıyız
Ve bu yüzden,
göğe asılı pamuk şekerine ulaşmaya çalışan
bir çocuk hikayesidir aşk…
Bende kalbini çarmıha geren deliyim.
 
Yoksun..
Artık ne işe yarar bu dudaklar?
Bu kalp, bu eller ne işe yarar?
 
Forumlarda yürümediğin kız kalmadı valla yazık
ne mide varmış sende:@
 
ya gitti:(
niye böyle gittin yaaaaa
 
Tak sepeti koluna hadi olm yoluna ;)
 
Bence bu kadar yeter ;)
 
En sevdiğim bölüm:D ful dedikodu kaynıyo:D vioLeta ne yeter kime yeter şu konuyu acuq açsak halk bilinçlensin:D
 
yaa Sezen seni yerim :D haha öylesine her şeye yeterr
 
Geri
Üst