- Forum Yaşı
- 10 Yıl 1 Ay
- Mesajlar
- 6,194
- Tepkime puanı
- 10,010
Sana kargoyla kezzap yollayacağım![]()
Dahâ iyi
Aşko %1 şarj kapanırsa bana el salla:d
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sana kargoyla kezzap yollayacağım![]()
Dahâ iyi
Aşko %1 şarj kapanırsa bana el salla:d
Ooooo bayağı fazla jahjajah
Benimde 11![]()
İftarda koyarım yemek ye topla derken dolar NaZzZ![]()
Aynen bende takcam dolsun
20 dk da yemeğimi yiyom gerçi
Ondan sonra bir uyku basıyoo of
Vücutta laktoz hormonu salgılıyor o yüzden yorgunluk çöküyor.
Ama iftardan bir iki saat sonra tatlı off miss![]()
Kendimi derste sandım...dddd
:s94: deme öyle okul zaten yeni bitti daha bitmedi ya neyse.
Sen ne okuyodun bebiş
Üniversiteye hazırlanıyorumişallah tıp okumak istiyorum.
Oyyyyyy miniğimm
Ben üniversite sanıyordum
Bende üniv. Bitti çok şükür daha diplomaları almadık ama balo falan yapıldı
Sende insaAllah hedefine ulaşırsın tatlişimm
Oh oh maşallah. İşallah kazanırım. Nasip.