çömez yöneticiler kafasına göre forumu kurcalıyor!
Aydınlandım efendim :s31:
çok teşekkür ederim
beni aydınlatın
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
çömez yöneticiler kafasına göre forumu kurcalıyor!
Ahhhh ahhhh napıcazzzzzzzz napıcazzzzzz
Artık yorumları 5 iken 10 olcakkk herşeye daha fazla yorum yapcakk kızıncada ben yorumcu üyeyim hayırdır dicek bize Autocrat
Evet canım öyle yaptım zaten:s75::f36:
allahım hala bana diyor ya :u24:
yorumcu uye ne alaka bi anlasam napıcam yapıyım da :f38:
Artık tescillendin Yorumcu üye oldun
Daha çok yorum yapcaksın daha çokkkk daha çokkkkkkkkkkkkk![]()
sevgili NaZzZ ve MonteKristo ... size ne desem kelimeler kifayetsiz :f38: ne gevezeliğimi gordunuz be sayemde foruma kan can geldi ki bu duruma sizden daha saskın dun değişiğin biri ile tartıstık ban beklerken :f38: bu olmus dedim bandan onceki ödülmü :f38:
Ahhhh ahhhh napıcazzzzzzzz napıcazzzzzz
Artık yorumları 5 iken 10 olcakkk herşeye daha fazla yorum yapcakk kızıncada ben yorumcu üyeyim hayırdır dicek bize Autocrat
hahaha bittiniz sizzzz :f38:
Ne geveziliğini mi gördük
Olabilir. Bu kadar foruma can getirdi önce ödülünü verelim sonra gönderelim demişlerdir. :s94:
Nasıl basa çıkcaz hiç bilmiyorum.
Ama zaten her yere yorum yapıyordu fazla bir şey değişmeyecek derece yorumlar bir tık daha artacak![]()
Karar verdim Autocrat yorumcu üyelikten istifa edene kadar foruma girmicemNe geveziliğini mi gördük
Olabilir. Bu kadar foruma can getirdi önce ödülünü verelim sonra gönderelim demişlerdir. :s94:
Nasıl basa çıkcaz hiç bilmiyorum.
Ama zaten her yere yorum yapıyordu fazla bir şey değişmeyecek derece yorumlar bir tık daha artacak![]()
Karar verdim Autocrat yorumcu üyelikten istifa edene kadar foruma girmicem
En mantıklısı bu gibi..
ahada sustum soyle banlasınlar :keyifsiz
Ben söylersem vicdan azabından ölürüm.
İyisi mi sen kendin attır kendini veyahut istifaaanı İstiyoruzzzZ![]()