• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
sevgili NaZzZ ve MonteKristo ... size ne desem kelimeler kifayetsiz :f38: ne gevezeliğimi gordunuz be sayemde foruma kan can geldi ki bu duruma sizden daha saskın dun değişiğin biri ile tartıstık ban beklerken :f38: bu olmus dedim bandan onceki ödülmü :f38:
 


Ahhhh ahhhh napıcazzzzzzzz napıcazzzzzz
Artık yorumları 5 iken 10 olcakkk herşeye daha fazla yorum yapcakk kızıncada ben yorumcu üyeyim hayırdır dicek bize Autocrat

allahım hala bana diyor ya :u24:

yorumcu uye ne alaka bi anlasam napıcam yapıyım da :f38:
 
sevgili NaZzZ ve MonteKristo ... size ne desem kelimeler kifayetsiz :f38: ne gevezeliğimi gordunuz be sayemde foruma kan can geldi ki bu duruma sizden daha saskın dun değişiğin biri ile tartıstık ban beklerken :f38: bu olmus dedim bandan onceki ödülmü :f38:

Ne geveziliğini mi gördük :eek:
Olabilir. Bu kadar foruma can getirdi önce ödülünü verelim sonra gönderelim demişlerdir. :s94:



Ahhhh ahhhh napıcazzzzzzzz napıcazzzzzz
Artık yorumları 5 iken 10 olcakkk herşeye daha fazla yorum yapcakk kızıncada ben yorumcu üyeyim hayırdır dicek bize Autocrat

Nasıl basa çıkcaz hiç bilmiyorum. :D
Ama zaten her yere yorum yapıyordu fazla bir şey değişmeyecek derece yorumlar bir tık daha artacak :D
 
Ne geveziliğini mi gördük :eek:
Olabilir. Bu kadar foruma can getirdi önce ödülünü verelim sonra gönderelim demişlerdir. :s94:



Nasıl basa çıkcaz hiç bilmiyorum. :D
Ama zaten her yere yorum yapıyordu fazla bir şey değişmeyecek derece yorumlar bir tık daha artacak :D

ya ama vallaha çok ayıp ya :f38:

34 yasında bi ayağı cukurda bi adama bunlar denirmi :f38:
 
Ne geveziliğini mi gördük :eek:
Olabilir. Bu kadar foruma can getirdi önce ödülünü verelim sonra gönderelim demişlerdir. :s94:



Nasıl basa çıkcaz hiç bilmiyorum. :D
Ama zaten her yere yorum yapıyordu fazla bir şey değişmeyecek derece yorumlar bir tık daha artacak :D
Karar verdim Autocrat yorumcu üyelikten istifa edene kadar foruma girmicem:D
En mantıklısı bu gibi..
 
Geri
Üst