- Forum Yaşı
- 6 Yıl 2 Ay
- Mesajlar
- 112
- Tepkime puanı
- 790
Biraz değiştim şiiri geldi aklıma. Ne diyordu orada; "Beni ben kırdım oysa.."
Hep öyle olmadı mı zaten? İnsan kendini kırarsa, çevresindeki herkes onu kıracak cesareti buluyordu kendinde.
Hep öyle olmadı mı zaten? İnsan kendini kırarsa, çevresindeki herkes onu kıracak cesareti buluyordu kendinde.



.gif)
.gif)
.gif)
