• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Biraz değiştim şiiri geldi aklıma. Ne diyordu orada; "Beni ben kırdım oysa.."
Hep öyle olmadı mı zaten? İnsan kendini kırarsa, çevresindeki herkes onu kıracak cesareti buluyordu kendinde.
 
"Bu ülkenin ;
Tarikatlara değil okullara, üfürükçülere değil öğretmenlere,
din adamına değil bilim adamlarına , hurafeye değil medeniyete, ümmetçiliğe değil, halkçılığa, köleye değil özgür bireye, karanlığa değil aydınlığa ihtiyacı var... "
 
vayyy anasını sayın seyirciler :unsure:
 
Yan yanayken, değerini bilmediğimiz ve kavga ederek geçirdiğimiz zamanları özlüyorum.
 
Varsın bedenim sürgün olsun . Kalbimede söz geçiremezsiniz ya..
 
Öyle de güzeldi gözleri..
 
@wanderlust, @MonteKristo

spoiler vermeyelim.. ben öncesinde kitaplarını okumuştum..cidden güsel.. filmi de var.. aslında ilk filmi var.. beklenen hasılat olmayınca devamını çekmemişlerdi tıpkı "eragon" gibi.. ama en azından dizisi çekildi.. bizlerde izliyoruz :giggle: :giggle: filmi de güsel izlemediyseniz bi ara bakarsınız..
 
@wanderlust, @MonteKristo

spoiler vermeyelim.. ben öncesinde kitaplarını okumuştum..cidden güsel.. filmi de var.. aslında ilk filmi var.. beklenen hasılat olmayınca devamını çekmemişlerdi tıpkı "eragon" gibi.. ama en azından dizisi çekildi.. bizlerde izliyoruz :giggle: :giggle: filmi de güsel izlemediyseniz bi ara bakarsınız..

Aynen filmini de gördüm ama dizideki karakterlere alışınca filmdekileri onların yerine olduramadım. Yakıştıramadım. :a-(111):
Zaman geçsin biraz dizideki karakterlerden soğuyayım o zaman izleyebilirim belki :a-(144):

Kitabını okumayı düşünüyorum. Ama önce diziyi bitireyim diyorum. :a-(297):
 
Geri
Üst