• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Soğuk buluyorum sarışınları. Sarışın olup öyle tatlı olanı daha görmemiştim. :inlove:
İnan banai bana da öyle geldi. Dizi önerilerine daha çok açığım zira beğenilerimiz ortakmış. ^^

Bende açığım ;)
Bu konuşmayı da ilerletelim kesinlikle. Bu gece benim pilim bitmek üzere. Yarın ama buralarda olacağım.
Görüşmek üzere. :a-(119): Ve tanışmak üzere. :D
 
“ Her yüreğin rahatlamak, huzur bulmak için çekildiği bir kõşesi vardır. ”

image
 
Bazen hiçbirşey olmamış gibi gülümseyerek yaşamaya devam edersin..Biz buna pes etmek değil, olgunlaşmak diyoruz..
 
Eskiden güzeldi belki eski olduğu içindi kimbilir (.
 
İçimden gelmiyor dur demek
Nasıl zor sana bunları söylemek
Sevmiyorsan eğer bırakırım, ben de yakanı
Benimki can çekişip ölmemek
Her gün senden gidip dönmemek
Gelmiyorsan hatıraları, ben de yakarım
 
Nasip Eyle Yaa Rab Kızım demeyi...
 
Gülüşünde hüzün saklı
 
Çok sevdiğimden değil
Zor sevdiğimden
İyi günde burdasın
Dar günde yoksun, neden.?
 
Aşil topuğunu biliyor olmak, o insanın canını yakma hürriyetini veriyor insana..
 
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
“O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin.
Demeyeceksin işte.
Yaşarsın çünkü.
Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.
Ve zaten genellikle o daha az sever seni,
Senin onu sevdiğinden…
Çok sevmezsen, çok acımazsın.
Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.
Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin.
Senin değillermiş gibi davranacaksın.
Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın.
Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın.
Çok eşyan olmayacak mesela evinde.
Paldır küldür yürüyebileceksin.
İlle de bir şeyleri sahipleneceksen,
Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin.
Gökyüzünü sahipleneceksin,
Güneşi, ayı, yıldızları…
Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak.
“O benim.” diyeceksin.
Mutlaka sana ait olmasın istiyorsan birşeylerin…
Mesela gökkuşağı senin olacak.
İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait olacaksın.
Mesela turuncuya, ya da pembeye.
Ya da cennete ait olacaksın.
Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın.
Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi,
Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat.
İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak…
Can YÜCEL
 
Uyumak isteyip uyuyamamak
Tekrar en başa sarmak
Nasıl bir gece ki bitmiyor
Kitap okuyup biraz hafiflemek
Son yaşananları unutmak
İyi gelecektir, hadi bakalım..
 
Geri
Üst