• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

MegaForum Sohbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Forum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ALLAH sizi affetsin + amin ..

ılla sıze seslenılecek baska hıc bısı ettıgınız yok ne cınssınız sız ya (: sonra Dem ın sesı cıkmıyor oluyor zaar
 
iCf0z5.jpg


Hadi Dem buyur kahveler benden , Afiyet olsun
 
sızzden bazen nefret edıyorum ölü gıbısınız cıdden kaldıkı ımam da yok cenaze namazı kıldırmaya
StigmatA senın basın altından cıkıyor
LibertA cok kayboluyorsun
Herkül melegım sende olmasan ne olacak bunların halı
Elder (: eskııs gıbı cok fıt gorunuyorsun
Bezelye cok bunaldım zaar sıgara kap gel
LeGoLaS ne ısler cevırıyorsun söyler mısın (:
Alaska Şarkı dınlıyelım

Sezen yerım senın cıgerlerını :P

Pisadam gunah cıkartman sart damam mı (;
 
sızzden bazen nefret edıyorum ölü gıbısınız cıdden kaldıkı ımam da yok cenaze namazı kıldırmaya
StigmatA senın basın altından cıkıyor
LibertA cok kayboluyorsun
Herkül melegım sende olmasan ne olacak bunların halı
Elder (: eskııs gıbı cok fıt gorunuyorsun
Bezelye cok bunaldım zaar sıgara kap gel
LeGoLaS ne ısler cevırıyorsun söyler mısın (:
Alaska Şarkı dınlıyelım

Sezen yerım senın cıgerlerını :P

Pisadam gunah cıkartman sart damam mı (;

Bu sabahların bir anlamı olmalı :sigara
 
Bezelye (: evet her zaman kı gıbı hedefımdesın xvcbvbvnbvnbnmbnmmnö
 
sızzden bazen nefret edıyorum ölü gıbısınız cıdden kaldıkı ımam da yok cenaze namazı kıldırmaya
@StigmatA senın basın altından cıkıyor
@LibertA cok kayboluyorsun
@Herkül melegım sende olmasan ne olacak bunların halı
@Elder (: eskııs gıbı cok fıt gorunuyorsun
@Bezelye cok bunaldım zaar sıgara kap gel
@LeGoLaS ne ısler cevırıyorsun söyler mısın (:
@Alaska Şarkı dınlıyelım

@Sezen yerım senın cıgerlerını :P

@Pisadam gunah cıkartman sart damam mı (;




Fena işler çeviriyorumn fena :D
 
sızzden bazen nefret edıyorum ölü gıbısınız cıdden kaldıkı ımam da yok cenaze namazı kıldırmaya
StigmatA senın basın altından cıkıyor
LibertA cok kayboluyorsun
Herkül melegım sende olmasan ne olacak bunların halı
Elder (: eskııs gıbı cok fıt gorunuyorsun
Bezelye cok bunaldım zaar sıgara kap gel
LeGoLaS ne ısler cevırıyorsun söyler mısın (:
Alaska Şarkı dınlıyelım

Sezen yerım senın cıgerlerını :P

Pisadam gunah cıkartman sart damam mı (;

YalanÇı
ruh-hali.png
:D
 
(: ben gorunuyorum sonra yok olurum işim bu ?


benı hatırlamınız cok güzel ama (: kıymetımı bılın gelıp sızınle ılgılenıyorum hıc olmaz sa gozonuz ınsanlık gorsun lan
 
Miyamoto Tebrikler, yeni rütben hayırlı olsun.

Yakışmış sanki seni başka renklerde de görmek isteriz :D
 
Geri
Üst