Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Forum neden bu kadar sessiz...
Geldiğimden beri sessiz.
İşten eve dönüş, yemek zamanı v.s. derken böyle sessizlik olabiliyor. Bende şimdi yemeğe geçiyorum sonra görüşürüz.
Teşekkürler Şehri Aşk sen nasılsın?
Rabbim daim etsin iyiliğiniziİyiyim haftanın son iş gününün son saatine girmeye çalışıyorum![]()
Rabbim daim etsin iyiliğinizi