• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğan mahallesi ile evren mahallesi maçı, bir barcelona ile realmadrid maçı kadar heyecanlıydı.

Tabii ben doğan mahallesinin hem kaptanı hemde forvetiydim, o günlerde bizim takımlarda oynayanları çoğu şimdi profesyonel liglerde futbolcu hatta 1 2 kişi 2.lig de oynuyor.

Ne günlerdi bee..
 
Değilde kıyımsızlık nedeni ile bazen bile bile lades yapmak bizim genetiğimizde var sanırım
 
  • Öğrenciyken yurtta yaptım valla ne yalan söyliyeyim :D
 
Doğan mahallesi ile evren mahallesi maçı, bir barcelona ile realmadrid maçı kadar heyecanlıydı.

Tabii ben doğan mahallesinin hem kaptanı hemde forvetiydim, o günlerde bizim takımlarda oynayanları çoğu şimdi profesyonel liglerde futbolcu hatta 1 2 kişi 2.lig de oynuyor.

Ne günlerdi bee..


yaşlandın hacı artık :D
 



yaşlandın hacı artık :D

Aynen hacı yaa küçükken çok serseri takılırdık bizde öyle saklambaçdır körebedir falan yoktu,
kankaa yarın X mahallesinde birini dövmeye gidecez falan geçerdi hep
mahalle kavgaları mahalle maçları falan filan, şimdi mahallede kuş uçmuyor :D
 
kGgBXq.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst