- Yönetici
- #7,876
Doğan mahallesi ile evren mahallesi maçı, bir barcelona ile realmadrid maçı kadar heyecanlıydı.
Tabii ben doğan mahallesinin hem kaptanı hemde forvetiydim, o günlerde bizim takımlarda oynayanları çoğu şimdi profesyonel liglerde futbolcu hatta 1 2 kişi 2.lig de oynuyor.
Ne günlerdi bee..
Tabii ben doğan mahallesinin hem kaptanı hemde forvetiydim, o günlerde bizim takımlarda oynayanları çoğu şimdi profesyonel liglerde futbolcu hatta 1 2 kişi 2.lig de oynuyor.
Ne günlerdi bee..