• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Evleneceğiniz Kişinin / Sevgilinizin Eğitim Durumuna Önem Verir misiniz?
Saygı sınırını aşmadan tartışalım lütfen.
 
Kesinlikle önemi yok diye düşünüyorum.Aramam eğitim durumu ne olursa olsun yadırgamam. Sonuçta eğitim sisteminin de bir halta benzediği yok. İnsanın kendini eğitmesi, geliştirmesi önemli.Vicdanı olsun, aklı olsun yeter.Yaşadıkça kendimizi geliştiririz zaten... :)
 
Ben eğitim durumuna önem verenlerdenim maalesef.Hoş eğitimli olupta kendini geliştiremeyen bi toplumda bazı özellikleri de aramak ne kadar doğru bilinmez.
Birlikte büyür,yaşlanır,gelişiriz belki ama eğitim şart.))
 
Benim için eğitim mantık evliliği yapacaksam önemlidir, onun dışında çok da önemli sayılmaz. Ayrıca sevgili olacağımız ya da evleneceğimiz kişi iyi bir eğitim aldığı halde hiç eğitim almamış gibi davranabilir.
 
eğitim durumuna önem verenlerdenim.benden çok okumuş olmasın sonra başa çıkamayız :d
 
Önem Vermem.
 
veririm neden vermiyim. kültürlü ve zeki olması önemli. ve ataerkil toplumda erkeğin daha iyi bir konumda olmasının da gerekliliğine inanıyorum.
ama ben ya davulcuya ya zurnacıya varcam gibi :honk:
 
Eğitim tabiki önemli ama kendini her yönden geliştirmiş okumayan bir cok kişi vardır onları da es geçemem.. Eğitim şart ama kendini geliştirmiş olursa önemi de kalmıyor :)
 
eğitim durumu pek önemli değil ama bence erkek bayandan daha fazla maaş almalı çünkü çevremdeki bazı arkadaşlarım bu konuda sıkıntılar yaşıyor buda aileye yansıyor.
 
StigmatA ona bakarsan erkek bayandan her yönden bir adım önde olmalı bence..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst