• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
d3ZM8p.jpg
 
Kesinlikle önemli egitim şart tabi.
İnsanın kendisini yetistirmesi, gelistirmesi.
 
Kişisel olarak yaşam standartlarımıza yakın ve anlaşabildiğimz insanları seçeriz gerek sevgili gerek eş olarak. Bu durumlar sağlanabildiği durumda eğitimin önemi yok.
 
Hayır önem vermem.
 
Bir insanın kendini geliştirebilmesi almış olduğu eğitimden daha önemlidir.
Nice üniversitelerin en iyi bölümlerinden mezun olmuş ama insan olamamış kişiler tanıyorum.O yüzden ilk olarak aileden aldığın eğitim önemlidir.​
 

Ne kadar geçerli sayılabilecek sebepleri olsa da kolay hazmedilebilecek bir durum değil.Kendi ayaklarımın üzerinde durmayı başarabildiğim gün bütün hepsiyle ilişkimi keserdim.Ve asla affetmezdim.​
 
Kesinlikle Kabul Etmezdim..Hani Derler Ya ; Varlığı Görmedik Ki Yoklukta İsyan Edelim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst