İster A ister B partisi olsun kim olursa olsun siyasi parti liderlerinin ve milletvekillerinin gözaltına alınmasını doğru bulmuyorum. Sonuçta halkın oyuyla meclise girdiler. Seçimle gelenler yine seçimle gitmeliler bence. Öte yandan haklı olunan gerekçeler tabiki var. Bende istemem meclisimde canlı bombanın cenazesine giden veya terör örgütü propagandası yapan insanlar ancak niye şimdi? Niye daha önce değil? Başından beri Hdp'nin siyasi düşüncesi biliniyordu.
Bu arada Selahattin Demirtaş attığı bir twit sonrasında gözaltına alındı ve net kesildi diye bir haber de okumuştum ancak ne twiti attı veya bu haber doğru mu bilemiyorum. Ülkece kafamız karışık.