• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aslında huysuzlaşmıyorlarda yanlız kaldıkları için konuşacak adam arıyorlar onlarda haklı
 
Gıcık olurum saygısızlık gibi geliyor bana
 
Yanlış karar verme hesap edemediğiniz düşünemediğiniz zaman olur, Kötü karar vermek ise bile bile lades yapmaktır.
 
Bende nefret etmediğim için bilemedim şimdi olur heralde çok fazla yapmacık insan var
 
Sakin karşılarım sebebini sorarım mutalka vardır bir nedeni :D
 
Kesinlikle geyik vardır onun içinde yada bir sorun için cevap
 
Bence aramalı sürekli aldatıyorsa ilişkide yanlış yaptığı birşey vardır
 
Montu mu çekerim üstüme paşa paşa giderim no problemo :ihim
 
Huysuz insan her yaşında huysuzdur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst