• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Ya kendini bırak bana
Ya da beni bana bırak da yaşayayım
Bu nasıl ayrılık bir daha gelme
Gelmede alışayım

Ben senin yalnız kalışlarında
Tek adresin olamam
Ya benim ol herşeyinle
Ya da unut herşeyimle

Yıllardır denedik olmadı
Suç biraz sende birazda bende
Ama uzatmayalım artık
Sakın bir daha gelme

Sönmüyor ateşimiz ama alev alev de yanmıyor
Ayrılık zor ama beraberkende olmuyor
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor
 


Hafız, neden bizi bulur böyle şeyler her zaman
Yaptığımız adamlıklar uğramaz mı zor zaman
Genellikle bizi bulur söylemesi zor olan
Bu nasıl dünya, nasıl devran

Halbuki hayat kısa uzun cümleler için
Yalnızlık bir seçim yalan söylememek için
Hep bi’ karşılık bekledik, çok hazırdık hiç sevmedik
Yorulmadık vazgeçmekten

Çok güzeldi, şâhaneydi
Bir gülüşe yandım, gönlümü çeldi
Başımıza gelen en güzel hâdiseydi
Anlayamadık hafız

Tek derdimiz sadece fedakarlık
Madem öyle be hafız, neden sınıfta kaldık
Koca koca sevip, susa susa ufaldık
Söyleyemedik hafız, kurtar bizi…
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst