• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Olmuyorsa olmaz ,Beni cok sevemezsin
Yerine koyamazsın,Orda başkaları varsa
Boşver ne önemi varki,Böyle mutluysan
Ben senin için,Yarım kalırım eğer sen tamamsan
 


bugün hiç içimden hareketli bişi dinlemek gelmiyor yaa


İçini açıp bakacağım bir gün :cfr:


Sev diyor kalbim durmadan
Apansız kapıl rüzgara
Anlat düşlerini anlat
Kalmasın bir şey aklında

Gül diyor kalbim bıkmadan
Amansız çık yollarına
Anlat hislerini anlat
Kalmasın bir şey yarına

Çok sıradan çokça söylenmiş cümleler var aklımda
Anlatamam bildiklerim
Silinir hep karşında

Yanıma sokul nefesini alayım
Hadi bir konuş melodini duyayım
Gülümse gecemden
Karanlık kaçsın

Tutuşup tutuşup yanayım
Bir dokun ömrüne dolayım
Güneşli yarınlarım selamlaşsın

Tutuşup tutuşup yanayım
Bir dokun ömrüne dolayım
Güneşli yarınlarım selamlaşsın
Güneşli yarınlarım bayramlaşsın​
 

İçini açıp bakacağım bir gün :cfr:


Sev diyor kalbim durmadan
Apansız kapıl rüzgara
Anlat düşlerini anlat
Kalmasın bir şey aklında

Gül diyor kalbim bıkmadan
Amansız çık yollarına
Anlat hislerini anlat
Kalmasın bir şey yarına

Çok sıradan çokça söylenmiş cümleler var aklımda
Anlatamam bildiklerim
Silinir hep karşında

Yanıma sokul nefesini alayım
Hadi bir konuş melodini duyayım
Gülümse gecemden
Karanlık kaçsın

Tutuşup tutuşup yanayım
Bir dokun ömrüne dolayım
Güneşli yarınlarım selamlaşsın

Tutuşup tutuşup yanayım
Bir dokun ömrüne dolayım
Güneşli yarınlarım selamlaşsın
Güneşli yarınlarım bayramlaşsın​


:f22::f22:

 
Asijuliet.


Gülüşün bana güneş olsun
Derdime derman olsun
Yüreğim yüreğini duysun
Bırak ellerine döküleyim

Senin için yanan yüreğim
Ellerinde can bulsun
Bırak ölümlü koca bedenim
Sensizken kahrolsun

Yakarım ben o yürek acımı yine yalnızlığa boğdum
Kimsem yok yapayalnız hasretlere vuruldum
Ağlayan biri gibi yapa yalnız bir sokakta kayboldum
Hasretin vurdu bedeni yine sana muhtaç oldum

Unutulur gider anılar, yine yalnızlığı kovalar biten hasretim
Yüreğimi yaralar, deli gibi sevdim yine çarem yok
Kimsesiz yalnız odalar, evim oldu bak yine savurdu kader bizi
Kimsesizim ben hep sensizim, gel benimle ol meleğim...


:d13::d13:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst