• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
StigmatA adını yazacam çünkü sorumu hiç bir yönetici iplemicek yoksa :D Bu Alaska neden Cooooo'lugu bıraktı hı maasını mı ödemediniz kızın naptınız :p hava atıyordu bize ama birden bire kız normal halk oldu ay ben bile kıdemliyim kızdan yahu :D
 
StigmatA adını yazacam çünkü sorumu hiç bir yönetici iplemicek yoksa :D Bu Alaska neden Cooooo'lugu bıraktı hı maasını mı ödemediniz kızın naptınız :p hava atıyordu bize ama birden bire kız normal halk oldu ay ben bile kıdemliyim kızdan yahu :D

ben hava atmam bi kere sen atarsın :D sadece
 
Düşünüpde okumanı beklersek işimiz var patron yani :D StigmatA avatar resmin out :f34: bızımla degılsın:f6:
 
İnsanlık; bir annenin "Çok acı çekmiştir kızım, keşke kurşunla öldürselerdi" dediği zaman bitmişti..

ÖZGECAN ARSLAN..
 
Keşke olmasaydı sonumuz böyle.
Belki daha güzel olabilirdi herşey, ama olsun. Belki bir gün...
 
Geri
Üst