• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Buka admin olmak istediğinden beri gözümü rootadminlige diktim:D bu forum 3 admine dar gelir:D StigmatA beni kara yapana kadar tacizlerim son hız devam edecek:D

Ben admin olmak istemiyorum gerçekten tek isteğim KIRMIZI OLMAK DI.. artık onu da iki defa yaptılar. Emekliyim ben.
Sende vazgeç bu sevdadan Sezen ne kadar istesende olmuyor.. (duygu sömürüsü yapmıyorum)
StigmatA abimin peşini bırak. . Bence birazda LibertA'ya oynamalısın yada Pisadamı dene :D :D

Ben Sezen mmn arkasındayim StigmatA patron sezeni rootadminesi yap :)

Aşk olsun Hifa hiç benim için böyle şeyler demedin :D :s99:
 


Ben admin olmak istemiyorum gerçekten tek isteğim KIRMIZI OLMAK DI.. artık onu da iki defa yaptılar. Emekliyim ben.
Sende vazgeç bu sevdadan Sezen ne kadar istesende olmuyor.. (duygu sömürüsü yapmıyorum)
StigmatA abimin peşini bırak. . Bence birazda LibertA'ya oynamalısın yada Pisadamı dene :D :D



Aşk olsun Hifa hiç benim için böyle şeyler demedin :D :s99:



Olur mu oyle sey senin icin de bir kazan kaldıririm :) sensiz olur mu canoooo
 


Ben admin olmak istemiyorum gerçekten tek isteğim KIRMIZI OLMAK DI.. artık onu da iki defa yaptılar. Emekliyim ben.
Sende vazgeç bu sevdadan Sezen ne kadar istesende olmuyor.. (duygu sömürüsü yapmıyorum)
StigmatA abimin peşini bırak. . Bence birazda LibertA'ya oynamalısın yada Pisadamı dene :D :D



Aşk olsun Hifa hiç benim için böyle şeyler demedin :D :s99:

Admin yapsan "Forum sorumlusu" olmak ister, Forum sorumlusu yapsan "Root admin" olmak ister onuda yaptın Forumu ister. Sezen e elini kaptıran hayatını kaybeder. :D
 
Aptal Aptal triplere girme, ne zaman ne fotoğrafı paylaşacağımı sana sormayacağım.
 
Geri
Üst