- Forum Yaşı
- 10 Yıl 8 Ay
- Mesajlar
- 14,623
- Tepkime puanı
- 83,310
Okuyacak okumamaıs gibi yapacak![]()
patron olunca bunların havalarından gecilmiyor :f24:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Okuyacak okumamaıs gibi yapacak![]()
patron olunca bunların havalarından gecilmiyor :f24:
Patrona karşı diyorsunuz...Aaaa ayıp olmasın patrona :s49:![]()
Aaa diger yarim suan cok gazdayim yanimda durman lazim
(Bakma yurek yedim de geldim)
Oyle cok degil 5 dk yapsada olur![]()
Ben admin olmak istemiyorum gerçekten tek isteğim KIRMIZI OLMAK DI.. artık onu da iki defa yaptılar. Emekliyim ben.
Sende vazgeç bu sevdadan Sezen ne kadar istesende olmuyor.. (duygu sömürüsü yapmıyorum)
StigmatA abimin peşini bırak. . Bence birazda LibertA'ya oynamalısın yada Pisadamı dene![]()
Aşk olsun Hifa hiç benim için böyle şeyler demedin:s99:
Olur mu oyle sey senin icin de bir kazan kaldıririmsensiz olur mu canoooo
Ben admin olmak istemiyorum gerçekten tek isteğim KIRMIZI OLMAK DI.. artık onu da iki defa yaptılar. Emekliyim ben.
Sende vazgeç bu sevdadan Sezen ne kadar istesende olmuyor.. (duygu sömürüsü yapmıyorum)
StigmatA abimin peşini bırak. . Bence birazda LibertA'ya oynamalısın yada Pisadamı dene![]()
Aşk olsun Hifa hiç benim için böyle şeyler demedin:s99:
Admin yapsan "Forum sorumlusu" olmak ister, Forum sorumlusu yapsan "Root admin" olmak ister onuda yaptın Forumu ister. Sezen e elini kaptıran hayatını kaybeder.![]()