• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@Boğaçhan yok yok gitme kal :P

@Pozitivizm yaaaaa vicdan yapıyom sonra :Pp ama son mesaj bende :giggle:

@Uur fatih nerede acaba ?

@Sindy naber tatlım günaydın :giggle:

@Düş Bozumu orticimm benimm :giggle: sensiz yeniliyom okey de

@Sakil i de pek göremiyorum bu arada

@Beste nasıl oldun zuzum ?

@LeGoLaS bey =) arada uğrayın lütfen

@Tupac kaçak 1 yokkiiiii

@BoluBeyi kaçak 2 o da yokkkk

@Herkül paylaşımlarınızı özledimmmmm :giggle:

@Anka yarın gelecek salı perşembe dedi çünkü

@Sezen yaaa sizde bi geldiniz hemen gittiniz geri gelin
 
@saphira Toplu mesaj atarak yine uzun bir süre son mesajın kendisinde kalmasını sağladı ama bunu yapmasına hiç gerek yok tu

sonmesaj zaten her türlü @saphira kalacak :D

@saphira Nur hadi bil bakalım nerdeyim :p
 
@saphira son mesaj da tabiki değilimm cünkü orası senin :p

her şeyide bil zaten nur :p :roflmao:
 
@Uur, fatih son mesaj 7 nin sonlarında sende daha hızlı ol sen al mesajı :Pp hızlı olan kazanır :Pp
 
  • Haha
Tepkiler: Uur
@saphira nur biz sevgili @Pozitivizm ile bütün hızımızı emeğimizi uykumuzu nerdeyse herşeyimizi son mesaj 6 da verdik bıraktık :p :roflmao: :roflmao:

Ama şu konuya bi çözüm getirmemiz şart oldu bu beğen butonuna böyle kocaman bi dil :p çıkarma emojisi kesinlikle gerekiyor :roflmao::roflmao::roflmao:
 
@Uur, fatih son mesaj 7 nin sonlarında sende daha hızlı ol sen al mesajı :pp hızlı olan kazanır :pp
Biz onu da demedik olmadı @saphira o kadar hızlıydık ki anlayamadık bile bittiğini:)
Hatta @Uur teşekkür ederim demişti son mesajı kendinde sanıp:roflmao:Ne günlerdi dimi @Uur sanki bu olay yeni olmuş gibi hatırlıyoruz:roflmao:
 
@Uur, ewet kesinlikle şart bi dil çıkarma beğeni butonu :b-(36)::b-(69):

sizde 2 mesaj yazdınız aman amannn bitmez cümleler :laugh::roflmao::roflmao:

@Pozitivizm aynen yaaa teşekkür mesajı 10001 idi ama farkında bile deildi.. siz bayağı uykusuz kalmışsınız kıyamam ikinize de :Pp :geek::roflmao::laugh:
 
@Uur, ewet kesinlikle şart bi dil çıkarma beğeni butonu :b-(36)::b-(69):

sizde 2 mesaj yazdınız aman amannn bitmez cümleler :laugh::roflmao::roflmao:

@Pozitivizm aynen yaaa teşekkür mesajı 10001 idi ama farkında bile deildi.. siz bayağı uykusuz kalmışsınız kıyamam ikinize de :pp :geek::roflmao::laugh:
Evet canım uykusuz kaldık ama değdi aslında sende kalmasını çok istiyorduk:x3::roflmao:
 
Biz onu da demedik olmadı @saphira o kadar hızlıydık ki anlayamadık bile bittiğini:)
Hatta @Uur teşekkür ederim demişti son mesajı kendinde sanıp:roflmao:Ne günlerdi dimi @Uur sanki bu olay yeni olmuş gibi hatırlıyoruz:roflmao:

Aynen yaa neler yapmadık kii ışık hızındayda yazıyorduk resmen Evet Eveet ben bi ara kendimde kaldığını gördüm o sıra hala @saphira yoktu ortalıkda bi 5 dk sonra yavaş cekimde baktığımda o 9999 ile 10001 bin arasına nasıl girmiiş nasıl yazmışş gördüme şaşırmıştım :D :D Aynen ne günlerdi @Pozitivizm sanki dün gibi aklımızda herşeyi bir bir hatırlıyoruz :roflmao:
 
Neyse gençler size doyum olmaz ben şimdilik size birakayim son mesajı malum ben varken kimsede kalmıyor:roflmao::roflmao:kaldığımız yerden devam ederiz..
 
  • Haha
Tepkiler: Uur
@Uur, ewet kesinlikle şart bi dil çıkarma beğeni butonu :b-(36)::b-(69):

sizde 2 mesaj yazdınız aman amannn bitmez cümleler :laugh::roflmao::roflmao:

@Pozitivizm aynen yaaa teşekkür mesajı 10001 idi ama farkında bile deildi.. siz bayağı uykusuz kalmışsınız kıyamam ikinize de :pp :geek::roflmao::laugh:
:b-(36)::b-(36)::b-(36):

Bizim bütün amacımız çalışmamız zaten sende kalması içindii herşey planlıydı yani @saphira :b-(19)::b-(19):
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst