@Boğaçhan yok yok gitme kal 
@Pozitivizm yaaaaa vicdan yapıyom sonra
p ama son mesaj bende
@Uur fatih nerede acaba ?
@Sindy naber tatlım günaydın
@Düş Bozumu orticimm benimm
sensiz yeniliyom okey de
@Sakil i de pek göremiyorum bu arada
@Beste nasıl oldun zuzum ?
@LeGoLaS bey =) arada uğrayın lütfen
@Tupac kaçak 1 yokkiiiii
@BoluBeyi kaçak 2 o da yokkkk
@Herkül paylaşımlarınızı özledimmmmm
@Anka yarın gelecek salı perşembe dedi çünkü
@Sezen yaaa sizde bi geldiniz hemen gittiniz geri gelin
@Pozitivizm yaaaaa vicdan yapıyom sonra
@Uur fatih nerede acaba ?
@Sindy naber tatlım günaydın
@Düş Bozumu orticimm benimm
sensiz yeniliyom okey de@Sakil i de pek göremiyorum bu arada
@Beste nasıl oldun zuzum ?
@LeGoLaS bey =) arada uğrayın lütfen
@Tupac kaçak 1 yokkiiiii
@BoluBeyi kaçak 2 o da yokkkk
@Herkül paylaşımlarınızı özledimmmmm
@Anka yarın gelecek salı perşembe dedi çünkü
@Sezen yaaa sizde bi geldiniz hemen gittiniz geri gelin

.gif)
.gif)



.gif)