- Forum Yaşı
- 7 Yıl 6 Ay
- Mesajlar
- 4,493
- Tepkime puanı
- 2,560
Dansöz felanda getirelim mi ? İster misin ?![]()
Tabikide , daha diplomatik ve kararlı adımlar atmak için. Ama sen onursan konuğumuzsun , o yüzden sende bir nevi o grubun bir ferdisin![]()
yok gerek yok dansöze şimdi para yok :s95::s95:
Çaktırmaa , en iyilerini bize ayırdım. Duymasınlar şşt![]()
:hih: neee kadan ayıppp :hih: