• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Bir İmparatorluğun Doğuşu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Joe.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kuru pasta kolaya geldim ben :D
 
Tarikat gibi bişi oldu burası :D
 
Tarikat diyince aklıma ne geldi :D


Ahahaha ellerinizle yeyinnnnnnnnnnnnn
 
ben olsam beni o gruba alirdim:D
 
ben olsam sana :sia: derdim ahaha :s95:
 
:sia: yalvarsanda gelmem :sia: mmmmm ya:D
 
Sanamı yalvaracam :sia: :s95: gruba gelmek için asıl sen yalvaracaksın :sia: yine bunu yapacam :sia: :D :D
 
peki. Grubun amacı? Miya ve Joe 'den oluşmasından başka bir artısı var mı? :D

ve ben neden bu topluluğun bir üyesi olmalıyım? açılış konuşması beni pek ikna etmedi.
Planlarınız neler?
Burada ne gibi aksiyonlar olacak?
Benim bu ekipte pozisyonum ne olacak?
gibi sorulara cevap almak isterim sevgili Joe. and Miyamoto ?



Pardon imparatorluk denmiş ama :d kıhkıh
:D
 
Geri
Üst