• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geride kalanların gözlerine bakma sakın.
bakarsan gidemezsin. gözlerinden çekip alamazsın kalbini. insanın kalbi, en çok sevdiklerinin gözlerinde kalır
 
Hafta sonları seninle kahvaltı yaparken sabrımı zerrelerine kadar kazıyorum!
okuyamasan da içimde kalmasın...
 
parmak uçlarıma çok cetvel yedim ben
Türkçe derslerinde
'seni seviyorum' cümlesinin
nesnesi yok dedim diye.
hâlâ aynı fikirdeyim
 
ay cahal arkadaslarımın olması ne kadan kötü :D ben ingilizcede ilerlerken onlar hala havar yu ne var yu da yarabbim :D MonteKristo size takılsam en fazla köşedeki cafede sütlü cafe içeriz evladım :D siz bana takılın meyhaneye gidek kafaları çekek :D
 
ay cahal arkadaslarımın olması ne kadan kötü :D ben ingilizcede ilerlerken onlar hala havar yu ne var yu da yarabbim :D MonteKristo size takılsam en fazla köşedeki cafede sütlü cafe içeriz evladım :D siz bana takılın meyhaneye gidek kafaları çekek :D

hani nerde o cahallar :D

cx cx ne kadan kötü örnek bir abla :s2:
 
ay cahal arkadaslarımın olması ne kadan kötü :D ben ingilizcede ilerlerken onlar hala havar yu ne var yu da yarabbim :D MonteKristo size takılsam en fazla köşedeki cafede sütlü cafe içeriz evladım :D siz bana takılın meyhaneye gidek kafaları çekek :D

Oyumu köşedeki cafede sütlü cafeden yana kullanıyoum :D



hani nerde o cahallar :D

cx cx ne kadan kötü örnek bir abla :s2:

Aynen ne kadaaar da kötü :D
Hayır yani bizi orada içirir içirir sarhoş eder her şeyi dökülürüz sonra bize karşı kullanır öğrendiklerini :D Sezen bu :D
 
Buka admin olmak istediğinden beri gözümü rootadminlige diktim:D bu forum 3 admine dar gelir:D StigmatA beni kara yapana kadar tacizlerim son hız devam edecek:D
 
Geri
Üst