• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Biraz molayı hak ettim.:giggle:
 
Bizi biz yapan aslında yaşadıklarımızın yansıması,
Bunu kabullenmek zaman alıyor
Sanki dünyamız yıkılmış gibi hissediyoruz..
Önemli olan düştüğümüzde daha sağlam kalkabilmektir..
Zaten bunu becerrebilen kişiler hayata 1-0 önde başlıyor..
Sadece birazcık sabır..
 
Keşke uzun zaman evvel yapsaydım. Çok rahatım böyle.
 
Sanırım izlemedim. Sana da bana öneren diğer arkadaşın önerdiği diziyi önereyim. Locke& Key dizisi. İlk bölümünü izledim sardı. Yarın uykum yokken devam edicem..:D

Tamam konusuna bakarım beni de sararsa izlerim :)
Dark'ı öneririm bir de. Aşırı sarmıştı.
 
Kendimle mı konuşuyorum acaba ben şuan :a-(18): :D
Ben de sarışın sevmezdim hele renkli gözlüyse direk elerim ama Jace benim için de bir ilk oldu :a-(33):

Soğuk buluyorum sarışınları. Sarışın olup öyle tatlı olanı daha görmemiştim. :inlove:
İnan banai bana da öyle geldi. Dizi önerilerine daha çok açığım zira beğenilerimiz ortakmış. ^^
 
Geri
Üst