- Forum Yaşı
- 6 Yıl 2 Ay
- Mesajlar
- 112
- Tepkime puanı
- 790
Biraz molayı hak ettim.

Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.

Sanırım izlemedim. Sana da bana öneren diğer arkadaşın önerdiği diziyi önereyim. Locke& Key dizisi. İlk bölümünü izledim sardı. Yarın uykum yokken devam edicem..![]()
Tamam konusuna bakarım beni de sararsa izlerim
Dark'ı öneririm bir de. Aşırı sarmıştı.
Shadowhunters var onu da şiddetle öneririm. Çok acayip sarar.![]()
Ahahaha şuan onu izliyorum 2. sezon 5. bölümdeyim
Umarım Jace ile Clary gerçekten kardeş değillerdir diye diye izliyorum![]()

Hadi bee. Spoiler vermeyeyim.
Biraz unutunca bende tekrar izlicem onu.![]()
.gif)
.gif)
Değillerdir ya olamazlar
Off Jace demişken çoook bayılıyorum![]()

Alec de çok tatlı değil miii?
Jace gibi sevgilisi olsa insanın dışarı çıkarmaz o var bak.![]()
.gif)
.gif)
Alec de çok iyi. Ama çok suratsız duruşu var ısınamadım bi türlü
Jace hiç öyle mi![]()
Sarışın sevmezdim ama ona bayıldım.Jace bebek gibi ya.Sarışın sevmezdim ama ona bayıldım.
.gif)
Kendimle mı konuşuyorum acaba ben şuan![]()
Ben de sarışın sevmezdim hele renkli gözlüyse direk elerim ama Jace benim için de bir ilk oldu![]()
